Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, January 3, 2010

NAMAMU SEINDAH BUNGA~~

aku ada sorang adik lelaki
semalam sembang-sembang dengan dia and mak aku sambil dia packing-packing barang nak balik mrsm..
terbukak la cerita pasal nama impian mak aku untuk anak-anak dia..
semuanya bapak aku reject mentah-mentah sampai mak aku giveup..(ntah apala motif bapak aku sebenarnya..)



adik aku : nanti anak-anak angah nak letak nama apa?
aku        : nama bunga okey jugak.. (dah start berangan yang pelik-pelik sambil tersengih keji)
adik aku : aarr..camtu letak nama ni..NUR LANTANA CAMARA..(ikut tersengih keji)
aku        : sedap gak nama tu..maksudnya?
adik aku : nama bunga la tu
aku        : bunga apa? tak pernah dengar pun...
adik aku : tula nama saintifik untuk BUNGA TAIK AYAM.. (memanjangkan sengihnya sampai dah tak nampak mata)



p/s : seriously, perangai kau pun busuk macam taik ayam..wahai adikku..ngeh..ngeh

No comments:

Post a Comment