Wednesday, July 6, 2011

PERLU KE?

assalamualaikum~~


dua tiga hari nih pergi kerja je muka mesti merah-merah kena usik..
hari-hari hadap orang cakap stok-stok 18sx dengan aku..
diorang tak tau ke otak aku ni suci murni lagi bersih kerana menjalani penintratan 2 kali macam minyak seri murni?
last-last aku terpikir..

perlu ke aku diusik-usik macam orang yang baru nak kawin padahal aku dah kertu (sedaq pun) dan telah pun beranak pinak??

perlu ke korang suggest kat aku tempat honeymoon?(motip??)

perlu ke korang bayangkan kenapa aku amek cuti panjang hujung bulan ni?

perlu ke?

perlu ke?

korang sedar tak bulan depan dah bulan ramadhan?? honeymoon kejadahnye bulan-bulan pose nih? dah..dah..tak payah nak bayang bukan-bukan, aku ambik cuti panjang sebab nak concerntrate pose je awal ramadhan nanti..bole gitu? layan jela alasan tak berapa nak bernas tu.. =__="

nyesal request cuti awal-awal untuk passing out inche hubby 30hb julai ni..
udah aku jadi bahan kat wad..
cheq maluuu~~~auuwww~~

Tuesday, July 5, 2011

ANAK MANJA IBU

assalamualaikum~~

hannani sekarang ni bukan main manja lagi..
agaknya dia tau kot ayah dia dah nak balik..
lepas ni kena kongsi ibu dengan ayah..hehehe..

pantang ada masa terluang aku golek sebelah dia, dia pon datang menggesel-gesel..da macam kucing dik oi..
memanjat badan aku adalah hobi ye..
lepas panjat haruslah muka ibu ditepuk-tepuk, kan?


pantang ada benda  semua nak masuk mulut..

keletah pun bukan main lagi..
ada je perangai dia yang buat aku geram..
baru-baru nih dia susah nak tido malam..
seronok main tengah-tengah malam sampai mata dah separuh terbukak pon nak jugak main..
ada sekali tu, tengah main boleh tertido..
lepas tu tersentak jaga, terus je kelam kabut sambung main..adei...drama betui ini budak..
cakap pasai drama, budak kenit nih kalau menangis..mak ai...meleleh leleh air mata macam sedih sangat..
siap cebik-cebik, tarik muka bagai...
tapi boleh kejap pause nangis kalau ada iklan boboboi..oke gitu?

si toncet bertuah..

si kenit ni pon dah makin kuat makan..
bubur nasik tu faveretlah kalau aku taruk carrot banyak-banyak..
kejap je licin..
susu pon laju..
air masak je yang tak mau..pastu bila nak berry sampai merah-merah muka..haihh.. =__="

sekejap je dah besar anak dara aku nih..macam baru semalam je beranakkan dia..heheh..

hari pertama anak dara dilahirkan



anak dara umur 6 bulan





and....













muka penyek baru bangun tido umur 7 bulan..
anak dara ibu sayang...sayang ucuk-ucuk ibu nih...=)