Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, January 5, 2010

17TH IS THE DATE

17th january..
akan jadi tarikh keramat dalam hidup aku..
berubah status jadi mrs anis..
muahahaha~~ 
tertekan?
yess..mestilah..perubahan status dan perubahan cara hidup
perubahan lingkungan pergaulan..pertambahan ahli keluarga..perubahan sistem ekonomi..(no more belila apa yang aku suke and you got no say bout it) [ T__T"]


pagi tadi dah settle semua urusan borang-borang nikah..
kena interview dek kadi daerah..
and dia macam tak percaya aku ni rela berkahwin.. tanpa paksaan mana-mana pihak berwajib (hekhek.. =,=")
sebab?
dia tanya aku..
berapa lama kenal tunang
aku cakap tak lama
dia tanya kenal tak tunang
aku cakap tak berapa kenal
dia tanya aku tau tak tunang aku tu bisnesnye banyak mana
aku cakap tak tau
nampak sangat ke kepala otak aku ni ringkas? hehehe...
seriously, semuanya sebab aku percayakan keputusan makbapak aku..dan aku percaya jodoh yang ditakdirkan untuk aku..end of discussion..(-,-")
lepas tu dia kasi la nasihat rumah tangga sikit-sikit..yada~yada~
and..stump!! dia dah cop borang aku... yeppi!!


pernyataan di atas menunjukkan aku ni macam dah gatal bebeno nak kawen, kan? kan?kan?


kenyataannya, nebes gilos!! 
im getting married + im 23 + i still dunno whats out there in the real world = am i supposed to get married?


kesimpulannya, jangan fikir banyak-banyak anis..nanti jadi runaway bride pulak..huhuh~~ (@__@")

No comments:

Post a Comment