Saturday, January 9, 2010

PENYERI HIDUPKU

aku sibuk je dua tiga hari ni..
dah terasa bahang majlis yang lagi 2 minggu lagi..
tensen?
of coz la beb..
tapi..
dengan ada nya mereka-mereka ini terasa hilang penat..
hehe..
 
hi...nama saya mohamad danish danial tapi angah selalu panggil saya cik mat..tapi saya laaagi suka kalau orang panggil saya mamat hensem.. =)

 

hensem tak saya?



 

jilat pipi angah~~huahahaha



 

tengah amek gambar ke? hari tu dah ambik gambar saya menangis kan..glamer i u!!

 

pose 18sx baek punye..lihatlah perutku muahahaha~~

 

close-up sket..nampak pulak choc yang angah rasuah nak suruh diam tadi..ngeee =P


p/s:- hari-hari sibuk melayan budak-budak ni tapi tak terasa penat pulak..seronok dengan budak-budak ni..rasa nak gigit-gigit je..eheh..



2 comments:

  1. Dia dah besau nanti mesti dia malu :P

    ReplyDelete
  2. mesti dia blame angah dia pas ni..jahatnye angah..hehe

    ReplyDelete