Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, December 3, 2009

TERTONGGENG~~

tertonggeng aku ari ni..
penat aku ari ni...
seyes letih aku ari ni..

bukan sebab buat kerja angkat balak ke hape..
letih menghitung hari..
huwaaaaaa.... T__T....

hari untuk aku menjadi mrs.Anis terpaksa ditunda atas urusan-urusan yang belum selesai..
huahua..
tapi tu aku tak kisah sangat..(actually, aku suka kot..getting married is so damn scary, ok?)
yang aku kisahnye..Mr.HubbyToBe kena pergi kursus lepas kitorg kawen..around bulan 1..
seminggu...there goes my honeymoon trip..huhuhuh..
dahla masa bulan 1 tu banyak benda nak kena buat sebab akad nikah da tunda around awal bulan 1 instead of ujung bulan 12..
dengan macam-macam yang tak siap lagi tu...dia x de..kuikuikui..memang betul padan muka aku..

tapi.takkan tanak bagi dia pegi kot, kan?
aku bukannya orang yang jenis mengongkong..tapi bulan 1..plz..takde hari laen ke??

bucuk..anis taknak abg pegi...huwaaaa.....T__T

No comments:

Post a Comment