Thursday, December 3, 2009

EMOTIONALLY UNSTABLE

"ayang ni kekadang menakutkan abang la.."
erk..
ayat ini dipetik dari kata-kata sebenar En. HubbyToBe..
huahahaha..
apa maksud tersirat disebalik kata-kata tersurat itu?
maksudnya...aku ni sekarang dah kuat merajok..kuikuikui..
tapi memang betoi pun..
daripada minah yang macam lantaklakonakwatapapun kepada minah yang sensentap?
benda yang aku memang tau hanya gurauan poyo-poyoan En.HubbyToBe tu pun aku amek seyes..
merajok tak tentu hala..
aku sendiri pelik ngan diri aku..PMS ke?
tapi takkan 24/7 aku PMS kan? kan? huahaha..
now im declaring myself to be emotionally unstable..
kalo sapa-sapa ada rasa-rasa nak cari pasal, p maen jauh2 k?

No comments:

Post a Comment