Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, December 22, 2009

AKU PENCHENTA KENANGAN~~

semalam serabut..
hari ni da hepi sket..
im counting my days out of this place...huhu..
2 more days to go..
bau-bau kemerdekaan yang memang sedap baunya..hehe..

sedar tak sedar rupa-rupanya da tiga taun aku kat cni..huhuk..
kat sini aku blaja jadi dewasa..
blaja kenal orang lain selain diri sendiri..
blaja macam-macam..

kat sini jugak,
macam-macam kenangan dan memori tercipta..
suka-duka..
kawan silih berganti..
yang baik, yang memahami, yang sabar..
ada jugak yang suka mengambil kesempatan..
yang baik bersebab..
tapi semua tu pengalaman..yang membentuk aku jadi manusia yang lebih pandai menilai, yang lebih celik dan berakal dalam memilih sahabat..

nak keluar dari sini, perasaan aku berbaur..
antara suka, gembira, sedih, kecewa dan takut..
suka, gembira sebab lepas ni da tak pegang title student..hehe..da boleh pegang duit sendiri, tolong mak bapak..
sedih dan kecewa sebab nak tinggalkan insan-insan yang baik dengan aku, yang baak memberi bantuan dan sokongan di saat aku perlukan mereka, di saat mak bapak jauh dari mata..
dengan mereka aku dah macam adik beradik..
langsung tak berkira, makan minum, duit, susah senang semua kami kongsi bersama..
termasuk abang?
hehe..sumer pun dah tau kan..mr.hubbyToBe aku abang member aku..hehe..
nak tinggalkan kawan-kawan yang baik2 ni memang menyedihkan, nak tinggalkan puan-puan yang dah macam ibu kami kat sini lagi sedey...huhuhuuu..

kecewa..
macammacam yang buat aku kecewa..
tak payah cakap la kot..benda-benda yang patut dilupakan tu biarla dok terperap kat dalam almari kat kolej ni..tak payahla sibok2 nak ikut aku balik..ok?

takut..
sebab bila dah tak pegang status student nih, tanggujawab is truly, fully yours..hehe..
bak kata staff nurse yang aku kenal ni, nyawa patient aku memang kat tangan aku..
takut yang ke-2..
hehe..dah nak ubah status dek non oiii..
phew..ngeri lagi menakutkan..

pape pon..
tiga taun kat kolej kejururawatan kubang kerian ni memang banyak mengajar aku jadik manusia..







koridor sepi waktu pagi masa ari cuti..hehe..


 
pemandangan bandar kubang kerian dari tingkap bilik aku..waktu ni musim ujan..


ill miss u encik mannequin..





waktu study yang masa tu rasa macam nak terpecah kepala otak..


da x boleh mengulir sebelum pegi keje..huhu..



lepas ni no more kasut sekolah, k? lagipun aku kan malas basuh kasut..hehe..


selamat tinggal KKNC..
selamat tinggal HRPZ II..
selamat tinggal Kelantan..


p/s: gaya macam da nak berambos sesangat jer..sedangkan malam ni ngan malam esok tdo sini lagi..
p/s lagi..barang tak abis kemas lagi..mlsnye.nak balik ke tak ni??

No comments:

Post a Comment