Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, December 20, 2009

SERABUT!!

kepala otak rasa x betoi..
serabut yang teramat..berkat pms pun ye jugak kot...hehe
tapi yang sebenarnya serabut betul dengan apa yang jadi kat diri sendiri..


kadang-kadang terasa sangat diri ni kerdil..
kadang-kadang terasa diri ini begitu kecil..


aku cuba untuk jadi insan yang baik, yang mampu menyenangkan hati semua disekeliling aku..
tapi ternyata hati manusia sukar diduga..
aku tersepit, terkepit dan rasa terjepit..
menjaga hati semua orang di sekeliling sampai terabai hati dan perasaan sendiri..
terlalu sibuk menimbang buruk baik bagi pihak orang lain, sampai aku terlupa, hati aku, perasaan aku, siapa yang jaga?


sedih..
sebak rasa..
serabut..
berkecamuk..
yang dekat terasa jauh..
yang jauh semakin jauh..
yang ada belum tentu mendengar,
yang mendengar belum tentu memahami..


tak bernilaikah hati aku, perasaan aku, sampai aku tak didengari?
sampai bila perlu aku mengalah, menjaga hati semua, sedangkan hati sendiri terluka?

YA ALLAH.. HANYA PADA MU KUSERAHKAN SEGALANYA.....  T__T





No comments:

Post a Comment