Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Saturday, December 26, 2009

HOME AT LAST

entry yang terlambat tulis..
da dua ari actually kat umah tapi sebab ke'capek'an (bole gna bhs tue?) dan kepeningan..ditambah plak ngan streamyx yg mcm hampess semalam, aku tangguhkan dulu entry nih...


balik umah hari khais ari tu..
dengan bangga riak serta kembang idungnya aku berlagak macam nak balik sendiri naek bas..
last time la kononnya naek bas sebelum kawen..huahaha..
skali..dari pukul 8.30 aku tercongok kat terminal bas kat Langgar tue sampai dekat pkul 11.30 bas x sampai lagi..
Mr.HubbyToBe da berkali-kali ajak naik keta ngan dia..
berlagak betul aku..sampai dia pun give up..
"degilla tunang abang ni.." sempat agi dia merungut..
last2..lepas aku hampir2 jadi godzilla kat kaunter tiket sebab tanya pasal bas yang x sampai2, aku terpaksa tepon Mr.HubbyToBe aku tuh...
"Abang..bas rosak.." masa tuh aku da dengar si Mimi gelak besau kat belakang abang dia tuh..
"Naik ngan abang ye.." Baik betul tunang aku sorang ni..
"em..tapi kalo bas sampai dulu anis naik bas tau.." pancing lagi...
" Cuba jangan degil, kalo bas tu rosak lagi tengah jalan sapa yang susah? pkul bape nak sampai umah?" Tunang aku yang sorang tu da bertukar mode jadi diktator..huhuh..
but then again..padan muka aku, sapa soh degil2..kan?kan?

last2..sebab jammed kat bandar KB tuh, aku tunggu lagi sejam..and kitaorang pon balik sekali..and aku diketawakan sepanjang jalan dari Kelantan ke Kedah..(kejamla u Mimi!!)


watevola kan..yang penting aku da sampai umah..
banyak benda nak kena buat..ngan borangla..apala..jemputanla..bajula..bunga telurla..
sebulan lagi rasa macam tak cukup je..huhuhu...


sekarang ni tengah dalam mode rindu kat si Mr.HubbyToBe a.k.a Mr.Degil sy tu..
masing2 tengah sibuk skang ni..nak msg pon takde masa..sedeynya..but aku faham..sebab nant bila aku da start keje, aku lagi sibuk..


masa balik ari tu lalu depan hospital Seberang Jaya..sempatla mengusik si dia tu..kalo2 aku dapat keje sana..responnye?
"ee...da 7 taun abang dok penang, lari balik perak, nak soh balik penang lagi? x mau...kalo ayang dapat sini, dok la sorang2.." chaitzz!! muka maintain x bersalah je ek..
persoalannya, sampai atikah kamoo wahai MR.Degilku? muahahaha~~

No comments:

Post a Comment