Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, November 1, 2009

NERVOUS SYSTEM -__-"

tajuk entry di atas tak de kena mengena langsung ngan repekan saya..
hehe
dalam hidup saya selama 22 tahun 25 hari nih, seingat-ingat sayala, saya pernah nervous hanya 3 kali je dalam idup ni..
kira tu tak termasukla yang masa berada dalam alam bawah sedar atau masa hilang ingatan..

situasi nervous yang pertama adalah masa amek ujian darah untuk kesan hepatitis B masa mula-mula masuk nursing..
mau tak nervous..saya dah tinggalkan segala-gala dalam genggaman saya masa tu untuk kejar cita-cita yang satu ni..buatnye masa tu blood test positif, mau meroyan aku lima enam tahun..hehe..tapi alhamdulillah..semuanya selamat..



nervous system kedua adalah masa menerima rombongan meminang bakal husband i tu..hehe (ayat tak blh blah..)
yela..saya tak pernah kenal tunang saya tu, mau tak kecut segala organ dalaman..rasanya kalo nak buat jeruk masa tu memang dah layak sangatla..tapi alhamdulillah..sumernya berjalan lancar..


nervous system ketiga..yang bakal dilalui esok dan lusa..
exam final saya..yang bakal menentukan bahawa saya ni boleh bergelar jururawat atau tak..
impian dan hidup saya is at stake tomorrow, okeh?( ingat main2 ke?)

saya da study, da merepek, and da pun hampir-hampir gila..
so saya tawakal jela esok..
doakan yang terbaik untuk saya dan kawan-kawan ye..
misi 3 tahun kami hampir berjaya..
just another step closer..
chaiyok!!


group 1/2007..kami sedia membantu..hehe =)




p/s:- entry skema yang memang skema rama tahap rama-rama terbang tinggi..

2 comments:

  1. kak ko telah menakutkan adik ko yg dah memang hakikinye penakut ni..
    yg ko sebut2 pasal exam watpe..
    ha kan aku dah x lalu nk mkn mee mamak tu..
    sape yg nk mkn?
    tp papepun kite sama2 doa..
    usaha dah mcm org gila skrang ni kite tawakal je kat DIA.
    moga2 dipermudahkan semua..
    AMIN AMIN YA RABBAL ALAMIN..
    GOOD LUCK MY SISTER..

    ReplyDelete
  2. yela~~
    gile panjang comment budak ni..hehe~~

    ReplyDelete