Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Friday, November 6, 2009

ENTRY POST-EXAM ~~

da abis exam..yeay~~~~!!!
exam final yang memang walala babe!!
alhamdulillah atas doa sumer, aku and kekawan berjaya mengharungi exam ni dengan jayanya tanpa ada yang mati shahid atau putus tangan masa tengah jawab multiple essay question yang soalan major ada 4 ngan 4 lagi anak bernak di bawahnya..hahah~~
yang paling best and yang paling buat aku nak meloncat masa dalam dewan ari tu, sume soklan yang aku spot kuar!!
hahaha~~ tapi aku tak mau over confident, kay?
soalan mayb aku tau..jawapannye yang aku tak tau betui ke x..hehe..

wateva la kan, yang penting, lepas exam kitaorg dapat cuti tiga ari..(the real gd news is..aku sesorg dalam bilik coz miss rumate balik kg!!)
hehe..
ari pertama aku and adik iparku berjalan..
ari kedua berjalan lg..
malam buat marathon movie..
ari ni je aku stay berbungkus dalam bilik..rehat..
esok da start keje balik..
ari ahad cuti lagi..p.h sebab klntn dapat msk final piala malaysia..(so not munasabah punyer cuti)

ari ni baru dapat update blog
ari ni baru on fb..
ari ni miss rumate balik..(duh...-___-" )
so not kewl bila dia da blik..rasa macam masuk zaman pemerintahan jepon balik..kuakakaka~~
ari ni jgk nak abiskan baca TUNAS~hlovate..i baru beli semalam, u!! ngeh,ngeh...

x pe, lepas ni i ramble lg pasal cuti 3 ari ni ek..
so many gamba nak upload ni...ngaaa~~

p/s: hujan masih lebat di luar..agak-agak kalo k.b banjir, aku keje x esok? hahaha~~

No comments:

Post a Comment