Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, June 5, 2011

FIRST TIME

assalamualaikum~

hari ni first time bawak kereta en.hubby pergi uptown di ipoh..
pergi the store je sebab itu jalan yang aku paling expert sekali..hehe..
nasib baik tak de banyak sangat kereta tadi..lega-lega..phew..
sebenarnya aku just nak pergi survey jalan nak pergi klinik hannani esok..
nak dara tu ada temujanji esok, untuk cucuk imunisasi umur 6 bulan dia..

first time keluar dari rumah tadi..berebar-debar..
nasib baik dah test-test bawak keliling taman perumahan ni dulu..
pergi isi minyak, pam angin tayar..
masa isi minyak giler lawak..senget je aku park kereta sampai orang sebelah tertoleh-toleh..
oke..aku tak tampal sticker P lagi kat keta tu..so?
aku dah ada lesen CDL oke? tak payah P lagi dah..theehehe..
tapi sebenarnya ak cari jugak sticker P tu..sebab aku takut..

jalan je keluar dari rumah perasan tak pakai tali pinggang..
cesss~~try bawak sebelah tangan sebe;ah lagi pakai seatbelt..
haahhh!!melelong kau!
nasib tak ada kereta kat belakang..kalau tak mesti dia ingat cina mabuk mana bawak kereta tengah-tengah hari buta... ="[
part paling takut masa dekat roundbout..
seram sejuk tangan..jeling je hannani kat sebelah..
cess dia boleh bantai tido je..sabar jela..asal naek keta je tido..tak harap nak buat peneman betol.. T__T

at last, dah penat berpeluh dalam kereta, sampai lah tempat yang dituju..
parking pulak menjadi masalah sebab aku langsung tak reti nak perking..
sekali lagi nasib baik..
perking banyak kosong..yippeee!!
kalo aku nak pusing ke nak wat parking melintang 3 kotak ke..tak de sapa nak marah, tak de keta laen jadi mangsa..hehe
tapi tak..
aku berjaya buat parking dengan cemerlangnya..hehe..
tapi sengetlah sket..hehe..

and journey balik alhamdulillah..lancar je..
lega-lega..

tapi..

bila sampai rumah..

tengok kereta..saya jadi malu sangat...

kereta comot dengan tahi burung dengan debu.. =_=''

pehhh..pompan bawak kereta selekeh and comot..

oke..cuti ni bawak kereta p carwash~~

WAJIB!!

hehehehehehe~~~~

No comments:

Post a Comment