Tuesday, May 31, 2011

TAHAN JELA~~

assalamualaikum..
saya amek test jpj ari ni.
kisah geli hari ni ;


tester : da biasa bawak kereta ke ni?
saya : tak..bawak masa training je la
tester : ni bawak laju macam nak cepat abis je..takut ke?
saya : tipulah kalau tak takut encik.. 


-berhenti kat trafik light-

tester : tak payah takut..abang tak makan orang..rilek je..
saya : ...........(dalam ati- erk...abang????) jeling-jeling tengok tester kat sebelah x de rupa abang pon..
tester : karang makan tengah hari kat mana?
saya : err..puasa encik..
-traffic light tak hijau-hijau-
tester : ye ke?
saya : ye..puasa ganti tak abis lagi..(jeling lagi..tahan muka stern..tahan muntah..tahan geli geleman)
tester : hmm..bukak puasa? 
saya : err.. ...........lampu isyarat ni tak hijau pun cik..yang tu dah 3 kali hijau..saya jalan ye, lampu rosak ni..
tester : ye..ye..jalan..jalan..




senyap                                   
-
-
sunyi
-
-
ngeng~ngeng~
-
-
krit~krit~
-
-
bunyi nyamuk~
-
-
sampai balik pusat memandu...
tarik nafas panjang..toleh, senyum kat tester tu..dia senyum balik..

tester : so macam mana?
saya : macam mana apa?
tester : bukak puasa dengan saya? meh no tepon awak, nanti petang saya jemput..
saya : boleh bawak suami sekali ke?
tester : .............................................kelip-kelip....................................
saya : terima kasih cik..

keluar, tengok kertas ujian..lulus..19/20..
hahah~~
rahsia kejayaan = tahan je kalo tester menggatal..berlagak muda-mudi walaupun dah beranak satu...kikiki

2 comments:

  1. alhamdulillah~boleh bawak si kecik hany balik kg~~

    ReplyDelete
  2. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    asianbet77.com

    Download Disini

    ReplyDelete