Friday, January 1, 2010

TENSEN GILOS BABAS

susah tak nak kawen?
susah~~
sampai aku migren 2 ari..
rasa cam nak hempuk je pale kat dinding kasi pecah trus..


agaknye sebab tu la orang cakap..
kalo nak buat benda baik memang susah..


aku ni bengang gilos dengan prosedur and borang-borang yang macam cipan tuh..
ari tu masa aku mintak borang tu awal-awal tanak kasik..
bila da kasik banyak bunyik la plak orang pejabat tuh..
agaknye dia nak aku kawen ngan dia kot..heheh


borang pihak aku da setel..
just nak tunggu borang dari Mr.HubbyToBe plak..
kalo boleh nak setelkan dalam minggu ni jugak..
bapak da bising-bising beleter kat aku suruh cepat..masalahnye kalo benda tu aku boleh buat sendiri, takdela banyak masalahnye..
ni borang pihak lelaki ada kat Mr.HubbyToBe tuh..tersangkut kat saksi belah die..
aku pon malasla nak bising kat laki ku nan sorang tuh..
japg mulala dia tensen, serabut..
abis kalo dua-dua tensen, sapa yang nak setelkan keje-keje ni sumer?
sekarang ni terpaksa la tunggu..aku kenala pekakkan telinga kejap..
masa nila terasa sangat susahnye nak dapat satu-satu benda tu..(ada rasa tertekan di situ)
apasal aku tengok orang laen nak kawen senang je?
memangla..sebab ko yang tengok, bukan yang jadi tuan punya badan..ada paham?
tak paham sudah..
amek bantal kecik
jom tido
settle masalah
fin
tammat
abes
titik
noktah
fullstop
the end

2 comments:

  1. Baru feel kawin biler berhadapan kesusahan camnie. kalo kawin senang jer, nanti tak dihargai :)

    ReplyDelete