Tuesday, December 29, 2009

BUROK SANGAT KE AKU???

baru nampak kelibat aku da nangis
baru aku jeling manja2 sket da jerit histeria
baru aku senyum kamben da meraung macam mati laki jew..
belum aku pegang lagi..
lahila jerit mcmla aku tengah sembelih dia idop2..
huhuh..
pandai btoi budak ni wat aku rasa hilang konfiden...
burok sangat ke aku ni??





muka terkejut bila nmpak kelibat aku..hukhuk



start teran untuk menjerit..testing2..



mula sesi jerit menjerit



aku tak debik budak ni, oke? aku just rasa cam nak debik je..baru rasa je..belom buat lagi..

p/s: aku belum penah membunuh atau menculik bayi bwh umo, oke?


5 comments:

  1. pe maksud anda "aku belum penah membunuh atau menculik bayi bwh umo, oke?"

    so maksud nye yg da baligh anda slalu bunuh @ culik la ae,.,.? kne ripot pulis neh,.,.hehe~

    ReplyDelete
  2. Haha. ko ader bela pape ni. die nampak kat sebelah ko kot... kukukuku

    ReplyDelete
  3. erk...
    tetiba rasa dalam sunyi2 ni ada sumtin la plak...

    ReplyDelete
  4. salam kak..

    hahhahhhaaaa..lawak2.. gambaq las tu tak tahan tuh. kaw2nye die kasi tekan enjin die. ilek r kak,saye pom ade pengalaman yang same. tunggu die besor skek, kite maen ngan die pueh2.. insyaAllah die selesa la nanti.. hehehee

    ReplyDelete