Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, October 14, 2009

KES KEMATIAN MISTERI DI I.C.U....

skang ni jam bilik aku tunjuk tepat pukul 12.30 am..
tetiba rasa nak muntah mengadap nota anaemia..hukhuk = (
tetiba jugak teringat cerita Bell petang tadi..
pasal kes kematian misteri kat ICU..
dia cakap sumer orang da tau cite ni..
aku buat muka blur and paksa dia citekan kat aku..
yela, mana aci, the whole world da tau, aku tak tau lagi..hehe


cite dia macam ni...
kat ICU, memang selalu berlaku kematian..yela, nama pon ICU,kan?
kalo namanya playground tu yela kot tak de..
anyway, setelah ICU tu beroperasi selama bertahun-tahun, berlakula satu kejadian misteri ala-ala misteri nusantara gitu..
kejadiannya adalah di mana setiap hari, menjelang pukul 7 petang hingga 9 malam, akan ada pesakit yang mati..
kejadian yang berlaku berturut-turut setiap hari menyebabkan staf-staf dia mula rasa kecut perut and meremang segala bulu yang ada..ehemz..
maka, setelah meeting tergempar diadakan, maka dengan bijaknya, ketua jabatan pon mencadangkan agar mereka melakukan observation jika terdapat sebarang kejadian paranormal..
dipendekkan cite..(sebenarnya aku tak reti nak cerita)
satu ari ni, staf-staf ICU tu menyorokla untuk tau apa sebenarnya terjadi antara masa pukul 7pm sampai 9 pm tuh..
manala tau jika terdapat sebarang kehadiran entiti-entiti yang boleh dikategorikan dalam objek paranormal..( bunyik macam dalam siri seekers da ni..)
dalam diorg menunggu tu..tiba-tiba munculla satu lembaga ni..
dia masuk bilik pertama and setelah dia keluar dari bilik tu 15 minit kemudian, seorang patient gasping dan hampir2 kiok..
diorg pon follow la lembaga tu..
kali ni diorg nmpk ngan jelas apa yang lembaga tu buat..


*


*


*


*


*


*
lembaga tu menghampiri katil patient dan tangannya mencapai..
kepala plug ventilator dan diganti dengan plug vakum..
chait..rupa-rupanya makhluk Allah tu adalah seorang cleaner yang tengah nak bersihkan bilik..
dia cabut plug mesin pemyambung nyawa pesakit, mana patient tak meninggal..putus nyawala dek non oii..

macam best je cite nih..
tajuk tak blh bla..
tapi tula yang Bell cite kat aku..skit pon aku x ubah..betoi..


p/s:- mood swing aku da makin teruk nih..apa mau jadi? i need coottiii!!




No comments:

Post a Comment