Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, October 14, 2009

.:kamu gelong, tapi saya still sayang sama kamu:.

situasi 1


masa tengah tggu nak past report, dalam keadaan ward yang sesak dan panas...
kerana kami adalah budak2 pintar yang amat tak suka buang masa (*ehemzz) maka kami pun bersoal jawab mengenai pengetahuan am..
madhu--> alexander graham bell..sapa tu?
aku-->haa aku tau..orang yang cipta..

chah--> loceng!!! (memintas kata-kata aku dengan cepat, muka memang konfiden habiss)
kami sume-->haa???
chah-->yela, kan perkataan BELL tu sempena nama dia...

erk....kami berada dalam situasi speechless..haha~~


situasi 2


aku tak ada di tempat kejadian, cerita ini disampaikan secara turun temurun melalui madhu..


chah--> dey madhu, gaster kita duduk belah mana? (gaster itu perut, ok?)

madhu-->kiri..(ini adalah fakta)

chah-->bukanla, belah kananla..aku dok sakit perut dari tadi lagi tau..(sambil mengusap bahagian kiri abdomennya..)

madhu-->ko cakap belah kanan, tapi pegang belah kiri..
chah-->eh..ni bukan belah kanan ke?


its ok chah..aku pon kadang2 macam tu..thats why kalo korang gelong pon, aku still sayang korang..ececeh..


p/s:- tak baik betol aku asek cite pasal chah kan? tapi, suka ati akula, nikan blog aku..huahaha...sory chah...

No comments:

Post a Comment