Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, September 1, 2009

LOVEBITE FREE

budak ini comel tapi kejam..hukhuk


kerja tetap aku bila time2 boring ni, mengaco sepupu aku..
sebab, dia ni amatla lucu n lawak (bukan sama ke 2 benda tu? wateva..)

dialog hari ini, masa aku tengah ddk depan toilet sambil lap badan mamat(sepupu aku) yang baru lepas mandi..

aku--> cik mat..
mamat--> peyaa? (apadia?)
aku-->sayang sket (sambil sua pipi untuk dicium)
mamat-->x mo
aku-->ala..sket je..(kenyit2 mata..)
mamat--> muaaahh(pipi kanan)
mamat-->muuaahh(pipi kiri)

lepas tu, mamat tepuk pipi aku sambil kata, dah! hehe..macam x ikhlas jer budak sekor ni..

aku-->wangi x?
mamat--> ngi~~(sambil tersengih tunjuk gigi yg x berapa nak cukup)
aku-->wangi ke bucuk? (sj je nak provok..)
mamat--> cuk~~(muka x bersalah)
aku-->bucuk ke wangi? (hobi aku, ske konfiuskan budak2..)
mamat-->ngi~~(buat muka boring)
tetiba je..mamat peluk aku..sayang gak dia kat aku ekk..hihi..
aku sambung balik soalan bodoh cipan aku tuh..
aku-->wangi ke~~aaaarrgghh!!!makkk!!!

kejadian seterusnya amat kejam untuk diceritakan..habis leher aku kena geget dek si mamat tuh..naseb baek x rabak..hukhuk~~da dapat love bite free.. menangis aku tahan sakit sedangkan mamat berlari-lari riang sambil telanjang~~shengal punye budak!!

moral of the story:- jangan confiuskan budak2 umo 3 taun yang ganas..sakit siot!!

No comments:

Post a Comment