Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Saturday, September 5, 2009

BERAT

kekurangan apabila anda bekerja di hospital/ wad--> kebarangkalian untuk menggunakan penimbang berat badan adalah 99.9 %!!
which is good kalo berat badan ko sentiasa maintain di tahap berat badan ideal..
but very bad if berat badn ko selalu naik setiap kali makan..haha~~
in my case, berat badan akumenurun dengan mendadaknya sejak 2-3 bulan lepas
daripada 52kg kepada 47kg!!
akan ada yang cakap, best ape, kurus..
tapi aku x suke!!
aku yang chubby lebih comei! (pendapat ikhlas aku..hukhuk~~)
so sekarang, kalo berat badan aku x naik jugak by the end of bln 10, terpaksalah aku pegi ukur baju lagi sekali~~
sapa2 ada petua nak naikkan berat badan??


p/s:- adakah aku x bersyukur dengan apa yang aku ada? astagfirullah~~ alhamdulillah~~

No comments:

Post a Comment