Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, September 13, 2009

KEMARUK

situasi 1:-

ini adalah akasi2 merbahaya kanak-kanak terlebih umo yang kemaruk nak balik raya..huhuhu

ala-ala eklan juai moto..huu


patutla x gerak2..lebih had muatan..huhuh


aku lupela umah aku kat ner..heheh


situasi 2:-

sorang baby yang agak2 cute, berusia 5 hari dimasukkan ke casualty (ayat buku teks) sebab penyakit kuning atau orang kmpung aku panggil neonate jaundice..hehehe
berikut adalah perbualan aku ngan bell, (rujuk gamba penunggang motosikal yang ganas di atas)

aku--> apsal budak ni x nk senyum ek?
bell-->dia takut tengok ko..(selambe biawak jer..)
aku-->bell, baby umo 5 hari x de penglihatan lengkap lagi, kan? (konon2 bangga dan riak sebab dah abis baca paedriatric nursing...kehkeh..)
bell-->(maintain muka serious) haah..malam ke 10 terakhir ramadhan mmg antara malam lailatulqadar..
aku--> ha?

patut ke aku cakap kawan aku ni da mereng atau seorang muslimah sejati? LOL

situasi 3:-

kitorg kerja shift petang, so akan mengalami dilema samada nak mandi dulu atau nak turun rokol dulu sblm mand..(rokol tiap2 malam pukul 10 tau..)

aku--> bell, ko nak mandi dlu ke, nak pegi rokol dlu?
bell--> aku slalu x mandi sebelum raya.. (muka masih serious)
aku--> WTF??!!

kesimpulannya, kawan aku ni da kemaruk nak balik raya..huhuhu

No comments:

Post a Comment