Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, September 23, 2009

CITE PASAL RAYA

ASSALAMUALAIKUM & EID MUBARAK..

hehe..da bape ari x update blog yang da dekat nak bersawang nih..
ni sumer gara-gara x sempat and tak menyempat2 sibuk bebeno time raya nih..
yela..anak pompuan sulong la katekan..
cite sedih raya taun ni..
aku dapat sekeping je kad raya..haha..
tu pun dari buah ati pengarang jantung hambe..kalo x, hampess mesti x de..hehehe
mekasih ye bucuk ku..

comei x kad tunggal yg aku dapat taun ni?

tema taun ni utk family aku adalah biru..
macam biasa, tema kaler ni aku yang slalu memaksa ahli-ahli family aku utk terima dengan hati separuh rela..hahaha

korang nampak birula~~



mak ngan bapak tnpa segan silu menunjukkan aksi romantik depan budak2 bawah umo


along yang giler glamer di pagi raya

raya kali ni mengundang sket rasa syahdu serta sedu sedan sebab maybe ni la raya terakhir aku sebagai org bujang bersama family..lepas ni perhatian akan terbahagi antara 2 family..huhuhu..
pape pown..selama hayat dikandung badan, aku tetap anak mak and bapak aku..x kira mana-mana pon aku pigi..
proud to be my family!!!


2 comments: