Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, August 2, 2009

TOMATO MAN

korang slalu tengok kartun@anime tak?
**aku adalah pengikut setia kartun@anime masa zaman muda2 dulu..(bajet skarang da tua)..hehe gaban, masked rider, sailormoon, dragon ball, doraemon, thundercat, spiderman, superman, power rangers, sume aku layan..termasukla satu anime old timer ni..TOMATO MAN..hehe..
aku x tau apa yang aku suke pasal tomato man ni..sebab dia cute and mcm bodoh2 sikit kot..hihi.. anyhow, tomatoman reminded me of my childhood, mcmmn aku struggle out of extra class semata-mata nak tengok tomato man ni..hehe..

motif entry ni adalah..nak cerita pasal sukaneka tahunan kolej aku yang baru je berlangsung semalam.. kitaorang sebagai super-senior are incharge for everything..
masa nak tentukan tema untuk rumah sukan, diorang sume tetapkan tema superhero..and somehow, aku terus came out with the idea of tomato man!!
ramai kekawan aku yang tak pernah tau pun pasal kewujudan tomatoman ni..pelik, kan?
korang x pernah tengok kartun ke masa korang budak2 dulu? atau aku yang terlebih tengok kartun?hehe..
so..cadangan aku diterima and aku pun bertungkus lumus menyiapkan maskot and menghias rumah..
letih gila...aku malas nak ceritalah..korang tengok sendirila maskot tomato man aku..(x ada rupa tomato man pun!!!)
soryla kepada pencipta tomatoman sebab aku dah ubah tomatoman ni ikut sesuka hati nurani aku jer..huhu..

'tomato man' versi aku yang terlantar sebelum dipakai..huhu


bajet comel ala-ala tomato man..huahua


me and my tomato man (gemuknye aku...)


house of tomatoes..pis...

>>untuk tidak menjadi bias, aku tunjuk jugakla, maskot dari rumah kuning ngan biru..rumah hijau x sempat..sebab maskot ninja turtle dia pemalu..asyik menyorok dalam cengkerang je..hehe


maskot faveret aku dari rumah kuning..ape yang penting..kerjasama!!
note:- itik tu adalah mingming dari wonderpet..


supersonic dari rumah biru..eleh..eleh..
~
~
~
>>setelah berhari-hari tdo x cukup..muka pun dah sembab semacam..inilh yang terjadi pada tomatoman aku..

adakah ini disebabkan oleh rasa frust sbb kalah??huhuhu..
selamat tinggal tomatoman ku...

*
*
*
p/s:- all play and no work makes anis a tomatoman!!!huhu

No comments:

Post a Comment