Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, August 2, 2009

tersilap tarikh..

aku ada masalah dalam mengingat nombor
sungguh!!
buktinya, nombor handphone sendiri pun ambil masa 3 bula untuk hafal..<--teruk betul!!
hari ni hari jadi insan penting dalam hidup aku..
jadi, dengan bahagianya aku pun teponla rumah..
bajet akulah anak yang paling comel dan baik..hehe..
perbualan di telefon dengan bapak aku..(aku panggil ayah aku, bapak..klasik,kan?)

aku=>assalamualaikum wak..kabare?
bapak=> waras..kenapa tepon? (chait!! potong stim btoi!)
aku=> x de pe...just nak ucap selamat hari jadi kat bapak..semoga panjang umur, murah rezeki, sihat selalu...
bapak=> terima kasih..nanti bapak cakap kat mak..
aku=> kenapa nak cakap kat mak pulak?
bapak=> sebab hari ni hari jadi mak..hari jadi bapak esok..ain lusa..angah tiap2 tahun tersilap tarikh..apesal?
aku=>erk..silap ek..
bapak=> yela..
aku=> x pe..same je..utk bapak in advance..karang angah wish kat mak ngan ain plak..ok apa, angah jd org first wish birthday kat bapak..hehe (jawapan cover malu)

bapak tak kata apa-apa, cuma ketawa 18 harkat..mesti dia pikir, teruk betul anak dia yang satu ni..x pe bapak..only the thoughts that counts, kan??heheh

kesimpulannya, aku mmg teruk..tarikh hari lahir mak ayah sendiri pun boleh mixup..huhu..sapa suruh tarikh lahir diorang dekat2? huhu..

cerita silap tarikh ini akan sekali lagi menjadi topik perbualan masa aku balik cuti nanti..huh!!malu eden...

p/s:- kena cepat2 tukar reminder birthday..kalo x taun depan mesti silap lagi..

No comments:

Post a Comment