Friday, August 28, 2009

HOME SWEET HOME

akhirnya sampai gak aku kat umah lepas berejam aku kat dlm bas..
boleh naik boil bontot aku..heheh..

sampai umah td, lepas je letak beg, salam sume org, trus capai kunci moto..
pegi pasar ramadhan!!
tujuan utama-->beli air tebu (faveret tu!!)
tujuan x berapa utama--> cari bunga api (psst..kalo tau mna2 ada stok baik punye, ckp ek..hehe)
tujuan utama tercapai tapi tujuan x berapa utama tu x tercapai..

balik umah je lepas pegi pasar ramadhan tu,aku round umah..
bapak renovate umah, jdinya aku memantau keadaan sambil berharap aku x sesat dalam umah sendiri..
bapak kalo renovate umah berbelit2 lorong di rumah ku..huhu..

masa round umah tu, terasa ada benda berbulu gesel2 kaki..
aku terkejut gak tengok ada kucing kat umah..
nasib baik x kena terajang ngan aku..
gebu gila kucing bapak aku bela..
nant aku nk amek gambo dia..heheh..

bukak pose td perghh!! best gila!!
mak wat ikan ape ntah masak sos..leleh siot..
sambil mkn mulut aku x berenti bercakap sampai sume org lmbt solat mgrib..
hehe
bila bapak sound baru la sume kelam kabut pegi solat..
teruk betul aku nih..

byk lg nk cerita, sbb best sgt blik umah..
tapi x pyhla cite sumekan, bukannya best sgt pon idup aku ni..haha~~

No comments:

Post a Comment