Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, July 21, 2009

tHe WaY He LoVeS U

aku ada sorang kawan ni..
kira bestfriend gakla..
she got a boyfriend which is very hard to understand
pagi td, dengan muka sememeh ala-ala x tdo semalaman dia bgtau aku
"aku dah clash ngan pak we aku"
"pesal lak"<-- ayat aku yang mcm x ada perasaan. bukannya apa, rasa mcm deja vu plak dgr ayat camtu pagi2 lagi..hehe..sbb..dalam sebulan, adalah dalam 2, 3 kali munah ni clash ngan pakwe dia..
being dump is not the biggest problem..but pakwe dia ni amatlah gemar menggunakan perkataan yang menyakitkan hati dan menjatuhkan maruah bila marah..perkataan bodoh tu kira habis lembutla..
kalo yang lain2 tu, habis kena sensored..heheh
so, inilah penyebab utama diaorg slalu clash...
kawan aku ni ada sorang member lelaki ni..yang dia kenal x de la lama mn..
dia tanya aku, " nis, ok x kalo aku clash trus ngan pakwe aku ni, n go steady ngan member aku tu??"
respon aku--> x ok!
kawan aku--> tp member aku tu baik, x penah mrh aku, slalu dgr mslh aku..slalu beralah ngan aku..ape salahnya kalo aku pilih dia instead of pakwe aku?
aku--> aku kalo jd ko aku lebih rela ngan pakwe ko berbanding member ko..
sbb bg aku pakwe ko tu jujur
dia x sorok pape dr ko, sbb tu dia blh mrh ko dgn slambernye mcm tu, dia da x malu pape lg ngan ko..
member ko tu, walaupun dia baik..
tp myb dia baik skang je.. myb lg 2 - 3 taun dia jd cam pakwe ko
and, masa tu, ko xkan blh terima member ko sbb ko knl dia yg baik, bkn yg mcm pakwe ko skang
kdg2, org syg kta mcm2 cara..
pakwe ko syg ko, n tulah cr dia

hehe..tulah tazkirah aku pg tadi sebelum pegi keje..kawan aku tanya aku mcm mn aku tau..
aku cakapla aku ada kuasa psychic..
betul..
buktinye, sblm kwn aku keje, pakwe dia dah call balik, saying that he could not live without her..hehe
terer x aku?


p/s:-sebenarnya, aku dah blh agak diorg akan ok blik, sbb thats how things went, everytime..
so much for my psycic power..huahua

No comments:

Post a Comment