Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, November 19, 2009

DAMN TIRED!!!

induction..ooo induction...
aku baru je berniat nak amek post berpoya-poya sepenuh masa time induction..

tak sangka plak budak-budak group aku still ingat yang aku ni penghuluwati group..
huhuh..T__T

tensen seh..ingat da nak abis semester blh resign..chaitt poodaah!! (padahal selama ni aku pntau je presiden setiap sem..x de keje pon..)
even just 2 minggu je induction nih tapi aku da rasa mcm 2 taun..seyes!! betoi x tipuu..
dalam masa 2 minggu ni kena wat proposal lawatan ngan dinner..mau x cuak aku..
dala dapat fasilitator yang macam diktator...
arahan berubah macam masa mkn ubat..new command, QID..ok?


tapi..hakikatnya..x baik merungut bila diberi amanah wahai cik anis..
peringatan untuk diri sendiri tuh..

makanya..aku merelakan hati aku untuk menyempurnakan tggungjawab ini sebaiknya walaupun aku dimaki 10 kali sehari oleh fasilitator aku sebab slalu meyarankan cadangan-cadangan bernas seperti nak balik awal and nak kenselkan aerobik..huahahaha..i sooo x ske aerobik tau..chicken dance i like la..hehehe..


kesimpulannya, balik cuti nantla aku upload gamba spnjang induksi ni ye..
nak cite pasal pekeliling bab A ke bab C ke..nanti korang bakor blog ni plak..
heheh..


seyes, aku penat...sangattttttt.... -__-"

No comments:

Post a Comment