Wednesday, November 11, 2009

DAH MIMPI??

AMARAN:- SILA JANGAN BACA ENTRY INI KALO ANDA BELOM MIMPI.. =P


cite ni disampaikan oleh sorang member aku masa kitaorg tgh melepak kat bilik treatment tghari td..


ada skali ni..aku naik bas..sebelah aku adala mamat nih..
sebelah dia ada sorang pakcik nih..


pak cik tu mcm kepoh sket..
tiba2 masa tgh senyap sunyi dalam bas, pak cik tu tnya mamat nih..


sila paham ye..lokasi adalah di klate.. =)


pak cik -->Awe wei..mu dah mimpi ke dok lagi?
mamat-->mimpi? dah...
pak cik--> mu mimpi gapo?
mamat-->mimpi jd utraman, mimpi buleh terbang..mimpi..
pak cik--> buke mimpi tulah ngeng!! (ni aku tmbh sendri)
mamat--> dah tu?
pakcik--> mimpi #$@#& la..
mamat-->.......


perhatian!! satu bas sedang mengikuti perbualan mereka..
mamat tu last2 pura2 tdo smbil dlm ati menyumpah seranah pak cik tu..hehe


apa motif anda, wahai pakcik?


p/s:- kalo korang, korang nk jawab tak soklan pakcik tuh? rasa2 jwpn soklan tu ada dlm skema ke??

1 comment:

  1. kalau aku..aku jawablah dgn konfiden, apa ada hal..pastu tnya motif dia lak

    ReplyDelete