Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, October 6, 2009

HEPI BESDAY TO ME~~

HEPI BESDAY TO ME~~
huhu..
dalam dok sibuk-sibuk meniti hari-hari yang makin sibuk,
aku boleh terlupakan hari lahir sendiri..
nasib baek mr. right sy ingatkan.huhu..thnx lots dear..


dikejutkan dek bakal adik ipar yang duduk bilik sebelah tepat jam 12.00 am..

sebelum berpisah di depan pintu lepas rocall tadi dia ada mengadu sakit dada..
dengan cemas aku keluar daripada bilik, takut apa-apa terjadi pada dia..
rupa2nya..chait!!
lepak je dia dok bersembang dengan bell kat koridor..
hmm..ada drama sebabak..aku dipanggil untuk jadi orang tengah kononnya..
bukak je bilik madhu...
shahdu rasa hati..
sambutan besday yang tak disangka..
tak sangka, dalam kesibukan untuk OSCE and exam, diorg sempat teringatkan besday aku..
huhu..terharu aku...


cerita lawak sambutan kali ni,
tak ada kek comel dan lilin kecik-kecik..
cuma 2 ekor ayam madu dan sebatang lilin besar..disertakan dengan twisties n snack..
huhu..
diorg cakap, sume sbb hujan ptg tadi, diorg x boleh kluar beli kek..
anyway, thnx alots guys..luv  u guys!!

cerita x best besday kali ni..
another steps closer to wrinkle!!
hahaha~~last besday as a orang bujang..



p/s:- wonder wat will happen to me next year?

p/s/s:- wonder who will be wit me next year... ;P

2 comments: