Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, October 18, 2009

APA SAYA BUAT DEEPAVALI INI

Deepavali, saya cuti 3 hari...
jadi saya buang masa ngan kekawan saya..
let the photo do all the talking la...maleh nak cite..
+


+


+


mula-mula..kitorang pegi..



 
chicken rice shop..besh... =) thumbs up!!

  
mestikah berposing sebelum makan?


  
lupa nak rotate gamba ni..ini barulah candid namanya..haha


  
ohh..sugguh ayu cara makan awk..=P


  
erm..wahai cik adik ipar, cover sket...




  
khusyuk dan tawadduk..



erk...alhamdulillah..

  
  
 terserempak budak2 ni..pantang hala kamera..hehe


  
sebelum kira bil..


  
aik..tinggal aku je time nak byr ?


  
 masih belum kenyangkah anda?


 
 

comel..x sampai hati nak makan..

+


+


+




+


lepas tu...time utk bowling!!!
=)



 
 ini adalah kasut saya..macam kasut kanak2 tadika..kan?


 
 bila nak dapat pakai kasut yang macam kewl ini? (sugguh geli bila eja camtuh)


  
posing dulu ye kak amy..



 
 ini adalah cara yang betul baca jampi sebelum main..
+


+


+


kesimpulannye, sy menang semalam...hahahaha =P
+


+


lepas tu...masa nak pegi surau, jmpa ni..
barulah ada kaitan sket ngan deepavali, kan?




 
 +
 
 +


 haruskah ada muka tuan punyer blog??






tu je..malas nk tulis bebanyak..penat seh...
hari ni pegi settlekan perihal kad kawen and tiket nak balik raya haji
percaya tak, kebanyakan bas kat kelantan ni tak jalan masa raya haji?
..rasa macam nak tembak brader yang jual tikat tu..deshum!!! saya amat penat hari ini...=(

2 comments:

  1. o0o0o0o0o0 cik kak,kutuk aku ek?
    ni adik ipar ko nk bg nasihat..
    bkn main lg ko ek tau la ko menang boling..
    melawan sifu ye?
    xpe ari tu aku bg chance je..
    kite tgk lps final exam ni nanti..
    sape kalah kene blanje 2 game?
    amacam..
    brani?huhuhuhuhuhuhuhuhu..

    ReplyDelete
  2. 2 game putus la tgn i...tak leh sarung cincin, u..

    ReplyDelete