Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, September 1, 2009

ASSIGNMENT HAMPEH

sejak dari lepas sahur td, aku ngadap laptop nih..
termenung..
mic.office aku blank..
sejam lepas sahur..
ada tulisan sikit...PENGENALAN
patu termenung lagik..
sejam pastu plak..
aku tgk nur kasih..heheh
sejam lagi..laptop terpasang sorang2..aku? merayap tengok bunga kat luar..kikiki

apsal aku x leh nak siapkan assignment hampeh ini?
kenapa?
kenapa?
kenapa ada paper reflective practice ni?
mungkinkah sebab aku ada short term memory lost so aku rs amatlah hampeh assignment ini? (poyo betui ayat)
aku x leh nak reflect apa aku wat selama ni!!!

apa else? (rujuk kata-kata lecturer aku, miss leong)
apa else yang aku patut tulis?
maybe aku patut menipu jer..buat cerita dongeng..huuu

sejam lepas tu, aku kembali di hadapan laptop,
mengadap facebook dan hanyut dalam dunia nur kasih~~

assignment makin sayup...hampeh!!

2 comments: