Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, August 24, 2009

PENAT

penat
penat
penat

bukan penat puasa tapi penat mental..
inilah yg terjadi bila ada krisis ngan rumate n rumate tu happen to be your ex-besfwen..
huhuk..
mula2 krisis ni terjadi, dalam sebulan lepas,
aku macam x peduli sgt..
da try to make things better but doesnt work..
so i just let it be..
but, diam aku mungkin bagi si dia tu beerti aku takut..
hempas pintu x kira masa walaupun aku tgh tdo..
mgkin itu manifestasi ketikapuasan hati dia kot..
sampai aku demam n jd mcm zombie pun dia keraskan ati..still buat mcm2..
langgar aku, da biasa..
bising..rilek lg...
ejek aku solat..itu da lebih..
maka salah ke kalo aku mengamuk?
i accepted the fact tht things are not going to work again between us
but still, x leh ke dia just leave me alone?
aku x kaco hidup dia, jangan la kaco hidup aku...
n setelah dikaji selidik..sebab musabab krisis ni(aku wat soal siasat 4 ari lepas) :-
1) bagi dia aku jd hipokrit lepas bertunang ( x phm definisi hipokrit bg dia)
2) aku asyik melayan jantan??!! (hello..itu bkn jantan..itu tunang aku, merangkap bakal laki aku!!)
3) dia just menyampah tgk aku..(as simple as that?dah 2 taun lebih tgok aku ok je pun..)

aku betul2 x phmla..
after all that i have done, after all that we`ve been thru..
x sangka sume benda ni nak jadi..
aku betul2 x phm pemikiran pompuan...(and tht makes me a??!!) T..T"

p/s:- apa definisi hipokrit bg korang?

No comments:

Post a Comment