Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, August 20, 2009

mengintai dari celah kamar

ini adalah cerita sadis aku yang mmg bengap nak mampos pasal lagu2 melayu zaman2 90-an dlu...
agak2 dalam pukul 2 30 td..dalam kelas..sambil kunyah chipsmore..
(bayangkan pipi aku tgh kembung sbb sumbat chipsmore byk2)

mimi:- anis, nant tolong aku cari lagu exist..
aku:- bukan ko da ada ke?
mimi:-lagu ni aku x de..
aku:-hmm (x leh ckap x nk sbb mulut tgh penuh)
mimi:- lagu masih terserlah ayumu..(aku rs tula yang dia sebut)
mimi nyanyi lagu tu sikit..aku tgk sambil squirming mcm ulat bulu..goli tengkok eden..
mimi:- eleh..x layan konon..geli konon..
aku:- sapa kata aku x layan? aku ske gak lagu exist..
mimi:-kasi 1 tajuk lagu exist yg ko tau
aku:- err...lagu..mengintai dari celah kamar..
mimi:- mengintai apa?
aku:- mengintai dari celah kamar..( muka kontrol konfiden)
mimi:- terukla ko anis..ko memang ada pengalaman mengintai orang ke? (mimi senyum2)
aku:- tajuk lagu tu la..( msih x faham--muka konfiden)
mimi:- tajuk lagu tu mengintai dari tirai kamar la ngok!!muka konfiden x tahan!!hahaha!!
aku:-ek? bukan celah?(still konfiden berharap aku mmg betui)
mimi:- celah tu celah ape? ha? ha? ha? celah @#*% ko? hahahaha~~~

aku terus wat muka seposen sambil menarik chipsmore aku jauh2..x nak kasi mimi..mimi da guling2 gelakkan aku..chait! mana aku tau..tu je lagu exist yang ada dalam laptop aku..hehe

p/s:- muke konfiden tu penting bila tgh cover malu

No comments:

Post a Comment