Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, August 3, 2009

dilema cuti~~

demam cuti bermula lagi..kehkeh..
kecoh sana sini (kat kolej aku jela) kata tiket utk negeri2 utara sudah licin dikebas junior...
dr mn angin kencang tu bertiup, aku pon x tau..
yang pasti angin yang bertiup kencang itu berjaya membuat aku meredah kepanasan pukul 4 ptg td lepas balik keje dengan badan yang penat giler semata-mata utk beli tiket..
khabar angin yang ternyata lebih kuat baunya dari bunyinya itu ternyata tidak benar sama sekali..huhu
tiket utk blik cuti sem banyak lagi..
kenyataan yg menyakitkan adalah mengenai tiket raya...
sudah licin..even 3 days before tarikh yg aku nk balik tu..
nasib baik tiket utk balik ke lumut ada..selamat aku..transit kejap kat rumah tunang dulu sebelum balik rumah..
aku x sanggup nak tunggu tiket bas tambahan keluar..huhu..lebih kepada takut x dapat balik raya sebenarnye..
taram jela mana yang dekat..yang aku tau pagi raya aku kena ada kat umah..hehe..

p/s:- cite pasai raya, pose ganti da abis?? erk...


nak balik cuti..wooohooo

No comments:

Post a Comment