Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, August 17, 2009

DEMAM




demam..
amatlah x best terutama bila anda sedang menghitung hari utk exam, n anda sedang exited gila nak pegi class cpr..
and thats wat happen to me..
da la masa aku demam tu aku tgh prepare utk exam..huhuh
ngan wabak H1N1 lagi..
bila aku demam n batuk2, mula la sumer org pndng aku slack je..
nasib baik aku BUKAN mgsa H1N1 durjana tuh..huhuh
sepanjang masa demam, TUHAN je yang tau betapa seksanya aku...
kat luar tu siang ke malam pun aku x tau..
kepala asyik ingat nak tdo jer..
nasib baikla sebelum dmam aku getting worse aku sempat menapak pegi A&E..
dapatla bekalan ubatan..(yang aku rs lebih pd nak membunuh aku sbnrnya..T_T" )
nak harap aku pegi masa tengah demam tu?
kirim salam..aku rela mati kering kat dalam bilik tu..
anyway, thnx to my bestfriend, mimi..
diala yang sibuk mengadun aku..
makan, minum, mandi(erk..)..ubat..
sebab kalo ikut aku, x bgnla aku dari katil tu...heheh..u r the bestla mie!
sekarang aku da sihat..yeay!!
kembali kepada rutin harian..bringing headache to everyone..
hahahahaha!!!
sory for not being sick anymore!!
ahah!! lupa, exam pun da berlalu 3 ari lepas..heheh...(walaupun aku x tau apa yang aku jawab>>)

No comments:

Post a Comment