Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, August 18, 2009

Anhedonia State

aku amatlah emo ari ni...
tetiba je tenggelam dalam dunia sendiri..melayang jer...
expression to others- nil..
aku cuma boleh concerntrate dlm conversation selama 2 minit patu aku lebur entah ke mana..
mgkinkah ini disebabkan oleh kebosanan yang melampau?
bilala sumer ni nak berakhir( aku tgh ckp pasal kuarantin)...hukhuk
im sinking into depression each and every minute im here..
bila nak start keje balik?
aku sanggup berlari dari ujung wad ke ujung yg satu lgi sampai putus nafas daripada melayan hidup yang boring camni...huhuhu..T__T
aku lagi sanggup kena cubit dengan clinical instructor aku..
sumpah aku xkan melawan..
just please let me go back to work ( aku da bunyik mcm org yang desperate sgt)
haihh...get a grip anis!! (bayangkan aku tengah tampor diri sendiri)

p/s:-patut ke aku amek ubat anti-psychotic?

No comments:

Post a Comment